Not Prepared
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Not Prepared

This is a free forum where we can discuss several things about the game itself and to of course relax:)
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Blog

Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin



Posts : 35
Join date : 2008-01-02
Age : 36

Blog Empty
PostSubject: Blog   Blog Icon_minitimeSun Nov 14, 2010 2:05 pm

Wat ik zoek


Ik zoek iemand... een persoon waarmee ik een heel dichte band kan delen maar ook me dat gevoel kan geven dat ik sexy ben, goed ruik en mooi ben.
Iemand waar ik naar hunker, een toekomst mee zie op dat eigenste moment en die me altijd zal kunnen blijven verassen en verbazen.

Het vuurtje aansteken is gemakkelijk, het oneindig laten branden is moeilijker maar ik vind wel een manier...
ik zoek een persoon die het beste in mij kan blijven bovenhalen en me leert om positiever in het leven te staan.
Ik blijf een perfectionist, ook in de gevoelens die ik voor iemand wil hebben en delen.
Zoek ik iets van beide werelden, is het realistisch?

langs de andere kant leef je maar één keer, waarom zou je dan geen hoge eisen stellen rond de persoon waarmee je de rest van je leven wil samenzijn?
Om dat ultieme dan toch te vinden, de ideale partner voor mij.

Indien ik deze man zou beschrijven zou het iemand moeten zijn die bescheiden is maar langs de andere kant toch dat tikkeltje zelfvertrouwen met zich meedraagt en toont aan de wereld.
Een man die mysterieus overkomt maar eens hij de deur op een kier zet zijn ware ziel laat zien.
Hij dient stevig gebouwd te zijn, over een goede bos haar te beschikken, niet te groot te zijn en een diepgaande expressie hebben. Ogen om in te verzinken, lippen om te beminnen.
Haar op het lichaam is zeker gewenst maar niet overvloedig, net genoeg om die mannelijkheid uit te stralen die ik zoek.

Het zou liefst een creatief of artistiek aangelegd persoon zijn, een persoon die ook graag met mij meedroomt maar me op tijd en stond alsnog met mijn twee voeten op de grond kan zetten.
Een laatste belangrijk attribuut is zelfstandigheid. Maar niet in een dusdanige manier dat hij zich teveel gaat afschermen van emoties. Het dient gewoon net genoeg te zijn om dat gevoel te krijgen dat er ook voor mij gezorgd wordt. Een sterke persoonlijkheid die samen met mij weer en wind kan trotseren..


Ik wil ermee kunnen uitgaan, samen op de dansvloer staan en op dat eigenste moment dat gevoel hebben dat iedereen rond mij vervaagt en niet meer bestaat, enkel wij twee die niet kunnen stoppen met naar elkaar te kijken.
Volledig ondergeschikt aan de gevoelens die we beiden in elkaar opwekken, het gevoel dat deze avond niet mag eindigen maar toch zo snel voorbij lijkt te gaan. Op dat moment denken we net hetzelfde en zonder enige vorm van taal weten we van elkaar dat de andere persoon net hetzelfde voelt en verlangt. Een manier om dit gevoel zolang mogelijk te koesteren tot aan de rand van het bed, waarbij we vervolgens met verstomming geslagen zijn hoe de honderste keer nog net zoals de eerste kan aanvoelen...

Wie vindt er zo iemand?
Back to top Go down
https://notprepared.board-directory.net
 
Blog
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Not Prepared :: Not Prepared area :: Quotes-
Jump to: